21 września 2016

Kompleksowa Obsługa Nieruchomości

Nasza firma stosuje nowoczesne metody zarządzania nieruchomościami, stale je usprawniając. Korzystamy z nowoczesnego oprogramowania i zapewniamy bardzo dobry poziom obsługi klientów od strony finansowo-księgowej. Program do rozliczania wspólnot, z którego korzysta CityHome Sp. z o.o. umożliwia użytkownikom lokali dostęp do e-kartoteki, daje możliwość samodzielnej analizy stanu własnych rozliczeń zobowiązań i wpłat. Działamy na terenie Warszawy

W CityHome Sp. z o.o. rozwiązujemy nietypowe problemy formalno-prawne, skutecznie egzekwujemy usuwanie usterek i wad gwarancyjnych.

CO ROBIMY?

ETAP I – Przygotowawczy

  • Przejęcie wszelkich dokumentów i informacji związanych z budynkiem przy pomocy protokołów zdawczo – odbiorczych.
  • Sprawdzenie prawidłowości funkcjonowania instalacji, infrastruktury, zabezpieczeń, kontrola prawidłowości funkcjonowania urządzeń nieruchomości przy pomocy specjalistów.
  • Zbadanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości oraz kontrola jego zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami współżycia społecznego.
  • Uzyskanie numeru NIP i Regon dla Wspólnoty Mieszkaniowej (w przypadku, gdy wspólnota jeszcze ich nie posiada).
  • Otwarcie rachunku bankowego dla Wspólnoty (w przypadku gdy wspólnota jeszcze go nie posiada).
  • Zawarcie w imieniu Wspólnoty umów z dostawcami mediów lub kontrola już zawartych.
  • Zawarcie w imieniu Wspólnoty umowy o ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z posiadaniem nieruchomości, od ognia i innych zdarzeń losowych oraz następstw szkód wodno-kanalizacyjnych.
  • Zorganizowanie prowadzenia księgowości Wspólnoty i rozliczeń z tytułu eksploatacji budynku.

ETAP II – Bieżąca praca Wspólnoty

  • Reprezentowanie Wspólnoty przed Urzędem Skarbowym, organami Administracji Państwowej i Sądami Powszechnymi z wykluczeniem zastępstwa procesowego.
  • Reprezentowanie Wspólnoty w stosunkach pomiędzy Właścicielami.
  • Prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali i ich właścicieli.
  • Opracowanie, a następnie wdrożenie planu gospodarczego Wspólnoty według zasad wynikających z ustawy o własności lokali, a także późniejsze jego rozliczenie.
  • Opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych nieruchomości (Statut
    i Regulamin Wspólnoty Mieszkaniowej).
  • Prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną.
  • Pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek i wpłat za media.
  • Windykacja należności przypadających dla Wspólnoty.
  • Dokonywanie rozliczeń przez rachunek Wspólnoty.
  • Prowadzenie korespondencji z właścicielami.
  • Wyszukiwanie firm świadczących usługi – negocjowanie cen i warunków umów.
  • Zorganizowanie utrzymania w czystości terenów Wspólnoty oraz ochrony
    i ewentualne renegocjowanie dotychczas obowiązujących stawek wynagrodzenia firm.
  • Zapewnienie przeprowadzania okresowych i doraźnych przeglądów technicznych nieruchomości oraz ocena stanu technicznego nieruchomości zgodnie
    z wymogami prawa budowlanego.
  • Dokonywanie interwencyjnych wizji lokalnych budynku.
  • Zapewnienie usuwania pojawiających się awarii.
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu budowlanego.
  • Organizacja zebrań członków Wspólnoty (przygotowanie, prowadzenie, sporządzanie niezbędnych dokumentów, archiwizacja dokumentów z przebiegu spotkań).

ETAP III – Długofalowe działania

  • Zorganizowanie prac konserwacyjnych i przeglądów nieruchomości.
  • Zorganizowanie usuwania awarii i skutków awarii na nieruchomości (przez profesjonalne i sprawdzone ekipy).
  • Utworzenie celowego funduszu remontowo-inwestycyjnego, mającego na celu finansowanie ewentualnych przyszłych napraw i remontów.
  • Działania dążące do utrzymania nieruchomości w stanie niepogorszonym.

Zakres obowiązków i usług, które świadczymy dla swoich klientów, za każdym razem jest indywidualnie dopasowywany do potrzeb i specyfiki obiektu.

Również cena za nasze usługi jest dostosowana do ustalonego zakresu usług.